tiistai 21. kesäkuuta 2016

Kaapista ulos: ripsivärit

Ajattelin taas jatkaa Kaapista ulos-postaussarjaani, jossa esittelen koko tuotearsenaalini jostakin yksittäisestä meikistä tai kosmetiikasta. Tällä kertaa vuorossa ovat siis ripsivärit. Kuvan heikon laadun (ei se kamerassa tuolta näyttänyt!) lisäksi tuotteiden tunnistamista kuvasta voi hiukkasen haitata se, että osasta ripsareita pakkauksen teksti on kulunut pahemman kerran pois. Ovat ilmeisesti saaneet vähän rajumpaa kyytiä meikkipussissani. Joka tapauksessa, tässä se nyt on kaikessa komeudessaan:



Maybeline Lash Sensational (x2)
L'Oreal Paris Telescopic carbon black
Oriflame The ONE Eyes Wide Open 
Oriflame The ONE Hypnotic Depth
L'Oreal Paris Volume Million Lashes extra-black
Lumene Natural Code Eye Dramatizer Triple Shock
Sensai 38C
Lancome Hypnose Volume-a-Porter
Essence Forbidden Volume

Olen siitä onnekas, että minulla on luonnostaan pitkät ja tuuheat ripset. En ole koskaan omistanut ripsenpidennyksiä enkä kyllä koe niitä tarvitsevanikaan. Hyvällä ripsarilla saan kyllä loihdittua ripsistäni lähes överipitkät tarpeen tullen. Olen kuitenkin tottunut panostamaan meikissäni erityisesti silmiini, jotka ovatkin kasvojeni hallitseva piirre (monestikkohan olen kuullut isoista silmistäni). Näin ollen vaadin ripsarilta paljon eikä mikä tahansa riitä. Ripsien kuuluu näkyä, erottua ja olla niin pitkät ja tuuheat kuin mahdollista, mutta ilman paakkua ja yhteen klimppaantumista.

Tarkoitukseni ei nyt ole esitellä tässä postauksessa jokaista tuotetta yksityiskohtaisesti, mutta sen verran voin todeta, että suosikkejani ja itselläni parhaiten toimivia ripsareita ovat L'Orealin Telescopic ja Million Lashes sekä Lancome. Heikoimmat pisteet sen sijaan antaisin ehdottomasti tuolle Lumene Natural Codelle. Sensaille olenkin jo antanut tuomioni täällä. Olen kyllä nyt jollain tavalla oppinut liottelemaan Sensain kolmekasin pois ripsistäni, mutta joka päivä en tuota takertujaa jaksa käyttää. Myös Oriflameista olen kirjoittanut jo aiemmin. Essence puolestaan on peräisin tuoreimmasta Livboxista. Hintaluokkaansa nähden kyseessä on todella toimiva tuote. Parempiakin on kuitenkin nähty, joten en välttämättä kyseistä ripsaria enää itse hankkisi.


Millainen määrä sinulta löytyy ripsareita vai pärjäätkö vain yhdellä?

Aiemmat kaapista ulos tulemiset:
Suihkugeelit


Rakkaudella,

Neilikki

2 kommenttia:

  1. Sullahan on melkoinen kokoelma noita! Multa löytyy ripsareita muutama kappale, mutta käytän niistä tasan yhtä :D Shiseidon Full Lash Volume on paras ripsiväri ikinä ja se tekee mun ripsistä juuri sellaiset kuin haluan :) Mähän oon siis ihan supernirso ripsivärin suhteen, joten varmaan ihan siitä syystä jäänyt muut käyttämättä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo onhan noita kertynyt :D Voisikin joskus ostaa testiin tuon Shiseidon ja katsoa miten se käyttäytyisin mun ripsissä. Oon nimittäin huomannu, että jos joku ripsari toimii hyvin jollain toisella, se ei välttämättä ole mulla yhtään niin hyvä ja toisinpäin. Testaamalla siis selviää :)

      Poista

Kommentti piristäisi päivääni kovasti, joten jätähän merkki käynnistäsi :)