perjantai 2. syyskuuta 2016

Elokuun loppuneet

Näin kuun vaihteen jälkeen voisimme katsastella hiukkasen mitä kaikkia tuotteita sain menneen kuun aikana tuhottua. Saldo ei taaskaan ole kovin suuri, mutta toisaalta en odottanut sen sitä olevankaan. Olen miettinyt kuinka joidenkin bloggareiden kuukauden loppuneet-postauksissa saattaa näkyä kymmeniä purkkeja. Käyttävätkö he todella kaiken loppuun asti ja itse? Itse olen sen verran tarkka, että haluan käyttää jokaisen purnukan viimeistä milliä myöten ennen kuin luovun siitä. Lisäksi käytössäni on yhtä aikaa esimerkiksi todella monia suihkugeelejä ja vartalovoiteita. Ei siis ihme, että tavaraa loppuu aika hitaassa tahdissa. Minulla on myös jonkun verran päiviä joilloin en meikkaa ja iltoja jolloin en jaksa rasvata kroppaani tai koe sitä tarpeelliseksi. Toki nämäkin asiat vaikuttavat kosmetiikan menekkiin. Luulen, että oma kosmetiikan kulutukseni on aika samoilla leveleillä kuin keskivertonaisella yleensäkin. Käytössä olevia tuotteita vain on rutkasti enemmän :D Tämän alkupohdinnan jälkeen tässä kuitenkin mun elokuun loppuneet:

Dermosil Nature -vartalovoide
Dermon vartalovoide oli ihan kiva luonnonkosmetiikkavoide. Tuoksua on vaikea kuvailla, mutta sanoisin sitä kuitenkin puhtaaksi ja luonnolliseksi. Ostaisinko uudelleen? No en välttämättä, testailen mielummin kaikkia uusia ja vielä minulle tuntemattomia vartalovoiteita <3

Oriflame Optimals foaming gel -kasvoputsari
Tätä putsariahan hehkutin jo heinäkuun suosikkiputelina, joten eipä varmaan ihme, että pidin tuotteesta kovasti. Meikki lähti tällä vaivatta ja iho jäi todella puhtaan ja raikkaan oloiseksi. Ostaisinko uudelleen? Joo, ehdottomasti. Harmi, etten ole tilannut jo uutta...

Dove Advanced Hair Series Renegate Nourishment -hoitoaine ja shampoo
Tämä näytekokoinen kaksikkohan tuli kesäkuun livboxista. Olin oikeastaan yllättynyt siitä, miten hyviä ainakin nämä Doven hiustuotteet olivat. Hiukset tuntuivat sileiltä pesun jälkeen, ja hoitoaineessa oli riittävästi hoitavuutta. Ostaisinko uudelleen? Voisin hyvin ostaakin.

Cutrin Chooz Hairspray
Myös tämä Cutrinin matkakokoinen hiuslakka on peräisin jostain livboxista menneiltä kuukausilta. Olin käyttänyt tuotetta ennenkin, ja pidän kyllä tätä oikein hyvänä peruslakkana, vaikka parempiakin kyllä on nähty. Ostaisinko uudelleen? Kyllä voisin ostaa.

Lumene Natural Code Skin Perfector -mineraalipuuteri, sävy 12 Fudge
Tämä Lumenen puuteri löytyi muuton yhteydessä yllättäen erään laukun pohjalta. Niinpä käytin sitten puuterinjämät loppuun. Parempiakin puutereita olen käyttänyt, mutta toisaalta oma naamani kyllä rasvoittuu olipa puuteri millainen hyvänsä. Enpä siis voi oikein tätä tuotetta naamani kiiltämisestä syyttää. Ostaisinko uudelleen? Aikoinaan olen näitä kyllä useamman käyttänyt, mutta enää en usko että ostaisin.

Mavala-kynsilakka, sävy 38 Silver
Ensinnäkin on sanottava, että kynsilakan loppuminen tässä taloudessa on harvinaisuus. Jotenkin kynsilakat vain kestävät niiiin  kauan. Nyt kuitenkin ihme tapahtui :D Mavalan kynsilakathan ovat klassikko, joita olen käynyt Sokokselta haalimassa varmaan jo ala-asteiässä. Tämä silver on mielestäni oikein kiva sävy, joka käy niin juhlaan kuin arkeenkin. Ostaisinko uudelleen? Mikä ettei.

Oriflame Love Nature -silmänympärysgeeli
Itsehän olen käyttänyt silmänympärysvoiteita vasta melko vähän aikaa, joten kovin suurta vertailupohjaa minulla ei näihin tuotteisiin ole. Pidin kuitenkin geelimäisestä silmänympärysvoiteesta kovasti, sillä se imeytyi nopeasti ja oli omalle iholleni ihan riittävän kosteuttava. Ostaisinko uudelleen? Kyllä vain.

Lancome Advanced Genifique -seerumi
Olen saanut tämän seeruminäytteen jonkun Lancome-tuotteen kylkiäisenä. En ehkä ihan täysin ymmärrä seerumeiden ideaa, mutta ihan kivahan tätä oli käyttää kun ilmaiseksi sain :D Ostaisinko uudelleen? Tuotteen ovh:n huomioon ottaen en.

Philosophy When Hope Is Not Enough -seerumi
Tämäkin seeruminäyte on peräisin livboxista. Philosophy on merkkinä todella kiinnostava, joten olisin mieluusti ottanut testiin jotain muuta kuin seerumin. Tuotteen lähennellessä loppuaan pipettisysteemi oli hieman hankala. Ostaisinko uudelleen? kts. edellinen kohta.




Neilikki


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti piristäisi päivääni kovasti, joten jätähän merkki käynnistäsi :)